Nymfens tid och annat smått och gott

Det började bra, men boken ville inte riktigt fånga mig, så det får bli en av de böcker som jag känner sådär för.
Har nog blivit för kräsen....


http://www.bokus.com/bok/9789146223481/nymfens-tid/


Tror jag tar och börjar med 50 nyanser....serien istället...

Lite kul var det att en kollega kom in idag och berättade att hon fått del ett av några vänner och blivit "ertappad" med serien av sin sambo..."vad läser du" ....vad svarar man då om man vill hålla det hemligt?

Har hittat reklam om en bok som heter Sju jävligt långa dagar som jag tror kan vara kul att läsa.

http://www.bokus.com/bok/9789186634254/sju-javligt-langa-dagar/

Dessutom tror jag att jag ska ta och köpa/reservera Dan Browns Inferno, hans böcker är bra, men kan bli lite långa ibland. Minns när jag läst ut da Vinci koden och ville ha mer, jag lånade de andra tre böckerna på engelska och det funkade finfint :)

Såg en blänkare om en bok om Winston Churchill som jag tyckte lät bra och lämnade in ett inköpsförslag till hovleverantören, såg nyss att de beslutat att köpa in den. Trevligt!!!

Har i och för sig aldrig varit med om att de inte köpt in de böcker jag velat ha, en gång gav jag förslag om en finsk bok som kom ut för några år sen, den var på svenska, eller ja finlandssvenska och handlade om deras frigörelse. Är osäker på titeln idag, men jag minns att boken var man tvungen att beställa från Finland.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar