Nyårslöften är till för att brytas

Läste nånstans här i början av året att någon läst 90 böcker förra året, jag fnissade lite lätt och tänkte att det slog jag nog rejält förra året, eller som vanligt alla år :)

Även om jag inte recenserat eller skrivit om böckerna i bloggen har jag läst sex böcker redan i år och har några fler på lut bredvid sängen.

En bok som jag ser fram emot är Lucy Dillons nya som kommer ut nästa vecka och som jag reserverat i förväg på stadsbiblioteket....min nyfrälsta bokälskande syster har på nåt sätt hamnat före mig i kön och eftersom hon använder mig som personlig bokleverantör kommer jag säga tjifickdu och läsa boken innan hon hinner få den ;)

Vaknade väldigt sent idag, men till ett underbart ljus och ett vackert vinterlandskap.

I år har jag inte gett mig några nyårslöften, de bryter man ändå. Men jag har en vädjan till mig själv....och den hoppas jag att jag kommer att lyckas med :)

Har ni avgett nyårslöften som ni redan brutit?

Apropå det där med 90 böcker, undrar om jag ska hålla räkning i år? OK....jag börjar med att sätta pinnar på en lista så ska vi se hur många jag kommer fram till i december 2014.  Nån som vill tävla? :)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar