Boktok

Helt plötsligt inser jag att jag har fyra böcker igång samtidigt...det är nog dags att beta av nån av dem i alla fall. 

Kvällen känns liten kulen, skulle önska mig ett skönt bad, med en av dem som sällskap. Kanske till och med några tända ljus för stämningens skull.

Så mycket som jag tjatar om badkar är det väl på tiden att skaffa ett tänker ni? Jo, men visst...det är bara att mitt badrum inte är så stort och om jag får plats med ett badkar är det ett väldigt litet som jag knappt kan ligga bekvämt i, utan snarare så att knäna är i ansiktet ;)
Alternativet är att flytta...det vill jag inte heller för jag trivs så fruktansvärt bra i min lägenhet :) Såååå....jag får fortsätta längta efter ett badkar :)

Vad jag däremot har plats för är böcker :) Jag skulle kunna göra om ett helt rum till ett bibliotek och har hittat några fina hyllor som jag skulle kunna tänka mig att sprida ut på en hel vägg.
Det är liksom små boxar med fina ramar utanpå, skulle kunna tänka mig allsköns blandning av dessa. Nu är jag inte såååå pysslig att jag skulle börja med det men en dag händer det nog!!!



En bokhylla kan ju se ut precis hur som helst, den här idén är rätt cool och den skulle jag nog visst kunna tänka mig att ha, men vem vill skapa den åt mig?



Hittade en lista på 15 coola bokhyllor

15 coola bokhyllor

Kanske nån av dem ger er inspiration att göra om hemma :) Meddela mig i så fall :)

Och till er ofrälse - glöm inte bort att läsning är en källa till kunskap samtidigt som du kopplar av och glömmer alla bekymmer !!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar