Regnig augustikväll

När jag skrev inläggets titel, kom jag på att Maria Lang skrev en bok som heter Mörkögda augustinatt, med kräftor och nubbar i handlingen. Nu äter jag varken kräftor eller dricker nubbar så det här med kräftskivor är inte riktigt min grej. 

Den sista veckan har varit rätt öde på läsfronten, har inte haft lusten att läsa, vilket låter konstigt men det är ibland så.

I helgen har jag dock läst ut de två sista biblioteksböckerna jag hade hemma, Marcoeffekten av Jussi Adler-Olsen och Natoagenten av Anders Jallai. Båda riktigt bra.

Nu börjar en intensiv period på jobbet, och nästa helg blir det kalas för lilla mig så jag kommer nog inte kunna läsa så mycket i veckan som kommer.

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska låna nästa gång, men jag ser fram emot en riktigt fin läshöst!!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar