Helgens läsning

I helgen betade jag av ytterligare två böcker, det är så skönt att kunna njuta av en bok när man inte har nåt speciellt att göra :)

Lee Childs "Lögner" om Jack Reacher var bra, jag gillar hans böcker. Minotaur har verkligen hittat bra författare.

Sen har jag även läst "Röd måne" av Elisabeth Nemert. Boken utspelar sig i Skokloster på 1600-talet, en kvinna hittar ett flickebarn en stormig kväll, flickan döper hon till Indra. Indra växer upp i Sverige, där häxförföljelser och krig härjar.

Har två böcker till hemma som jag ska försöka beta av under veckan, Marcoeffekten av Jussi Adler-Jensen och Natoagenten av Anders Jallai.

Sen har jag faktiskt bara en bok kvar i reservationskön hos Hovleverantören, tror minsann att det är dags att hitta lite nya böcker att läsa :)



*** Allt kommer till den som väntar, utom en för evigt utlånad bok ***

***Låna aldrig ut böcker - ingen lämnar någonsin tillbaka dem. De flesta böcker jag har i min bokhylla har någon lånat ut till mig ***

Det sista citatet stämmer inte riktigt på mig, men det var kul :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar