Inga bra ursäkter

Har inga bra ursäkter, annat än att jag inte läst så mycket på sistone. Har haft fullt upp med annat, hockeysäsongen har ju börjat :) och att jag fastnat på Viaplay och lite serier där :S

I helgen som var betade jag av två Leslie Pearse romaner, Belles löfte och Elisabeth.

Förra veckan så presenterades årets nobelpristagare i Litteratur Alice Munro, tror att jag kan ha läst något av henne, men är osäker. Tror nog att jag kan tänka mig att göra det vad det lider. Just nu är väl kön hos hovleverantören lång så lång.

Just nu läser jag boken "Tystnadens gåta" av Steve Hamilton. Boken handlar om en kille som är stum efter en olycka (förmodar jag) när han var åtta år. Jag har inte kommit så långt i boken så jag vet inte hur han blivit stum, vet bara att något hände och hans föräldrar dog. Boken utspelar sig i slutet av 1990-talet och vi får följa hans "karriär" som kassaskåpsknäckare. Den är intressant och jag försöker att inte läsa slutet först eftersom jag vill veta vad som händer.

Gick precis in på hovleverantörens sida och upptäcker att de uppdaterad den och gjort om hela layouten. Tar nog lite tid att få ordning på hur man gör allt.

Den sista månaden har jag haft inköpsstopp på böcker, så jag har inte köpt något nytt. Kan säga att det har kliat i mina fingrar :)

November får bli nästa tillfälle till att jaga Dick Francis och Nora Roberts böcker :) Då är det ändå perfekt att sitta i fåtöljen och mysa med ett gäng böcker :)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Blogguppdatering

Eftertänksamt?

Nytt år nya utmaningar